Bu Blogda Ara

21 Mart 2017 Salı

Bugün Dünya Şiir Günü Benim Günüm




Bugün benim günüm
Bugün dünya şiir günü
Kutlu olsun tüm şairlere

Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne
Okusunlar beni mısra mısra hece hece
Gülümsemeleri dokunsun şiirlerime
Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne

Yalnız kalan gönüle bir dostsun
Arkadaşsız kalana arkadaşsın
Ol bu gönlüme sırdaş gönüldaş
Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne

Hak yoluna çağır güzel sözlerle
Baktır gönüllere güzel gözlerle
Vardır beni yârin güzel bakışlarına
Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne

Gönlümdeki resmi çıkar meydana
Ulaştır beni gülüşünle nazlı canana
Tut elini ver sen kavuştur yolda kalana
Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne

Yakasız gömleği giymeden güldürelim insanı
Uyaralım nefis şeytan nefret ile yaşayanı
Alıp saralım her gün yalnızlıkla baş başa kalanı
Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne

Rahman verdi gönlüme seni güzellik diye
Değilsin çözülmeyen hece bir muamma
Her candan bedende sorumluyuz amma
Gönül bize gelmezse elden ne gelir bu canla
Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne

Biliyorum biliyoruz seninle biz bizler neyiz
Gülüşünle gönülde yetişen kokan çiçekleriz
Gece gündüz hece hece seninle gönüllerdeyiz
Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne

Rabbime şükür seninle gönlüme dokundu
Şiirlerim kötüde olsa az çok biraz okundu
Zaten bu şiirler benim değil candan okuyanındı
Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne

Kul Mehmet’in ahenkle gönlünde aşkı bulduğu
Sendeki okuyucuda ki güzel gönül ile tatlı hayat olduğu
Geçip karşıya gönüllerin güzelliğinde cenneti bulduğu
Hak yoluna giderken yanında güzelliği ile durduğu
Al götür şiir beni
Gönlü güzel insanların gönlüne

Mehmet Aluç /Kul Mehmet






Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç