Bu Blogda Ara

30 Aralık 2016 Cuma

Böyledir Şairlik






Böyledir şairlik her şeyi bir bir yazarsın
Gönülde ne varsa durmaz kazarsın
Nazlı yâre kızar onu yazarsın
Sır nedir bilmez bu kalem nedense
Gönülde saklatmaz ah bu şairlik

Ne bulursa hemen durmaz yazdırır
Mezar kazar gibi elle kazdırır
Doğruyu yazdıkça kalem ballanır
Sır nedir bilmez bu kalem nedense
Gönülde saklatmaz ah bu şairlik

Gönül’e göre ah havalar çok hoş
Bazen yazarsın da elin kalır boş
Haydi, şimdi durma yazarken sen coş
Sır nedir bilmez bu kalem nedense
Gönülde saklatmaz ah bu şairlik

Dilimde her şeyi bir bir çözdürdü
Beni değil birde sözü güldürdü
Yazarken yârimle beni öldürdü
Sır nedir bilmez bu kalem nedense
Gönülde saklatmaz ah bu şairlik

Her olursa olsun şairlik güzel
Her kul yazamaz ki şaire özel
Birde hecelerle methiye dizer
Sır nedir bilmez bu kalem nedense
Gönülde saklatmaz ah bu şairlik

Gönül sazdır mızrapla yazar aşkın sırrını
Çıkarır bir bir şair gönüldeki yalanı
İzin vermez talana çok sever o cananı
Sır nedir bilmez bu kalem nedense
Gönülde saklatmaz ah bu şairlik

Dilde dökülür hece açar gönül kilidi
Şair anlaşılmayan biriside bilindi
Şair ile yoldaki tüm kirler bak silindi
Sır nedir bilmez bu kalem nedense
Gönülde saklatmaz ah bu şairlik

Kul Mehmet’im şairlik vakti gelince olur
Otuz yıl demlendim de başladım ben ne olur
Karalıyorum işte yazmak kolay mı olur
Sır nedir bilmez bu kalem nedense
Gönülde saklatmaz ah bu şairlik
Mehmet Aluç-Kul Mehmet

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç