Bu Blogda Ara

20 Ocak 2015 Salı

Ar/ayıp Da Bulmak Nasip Olur Mu?

Ar/ayıp Da Bulmak Nasip Olur Mu?

Ar/ayıp Da Bulmak Nasip Olur Mu?

Acıların izimi yüreğimde böyle v/a(h)v(L)eyla
Nereye dokunsam bir ah bir hasretten v/a(h)v(L)eyla
Kim dokudu bu yüreklere t/adı y/ok
Olsa da mevsimler hazan ben yine s/ana ç/ağlarım

Koptu yüreğim dehlizlere ar/arım
Bilmem y/ar seni kaybettim kimden sor/arım
Karanlık gecelerde karanlıklarda seni s/ararım
Olsa da mevsimler hazan ben yine s/ana ç/ağlarım

Kul Mehmet der ki ah bir a/zat etsen beni gönlünde
Ar/ayıp da bulmak nasip olur mu bu ömrümde
Gülmek nasip olur mu seninle gü/ (Ö)lmek günün birinde
Olsa da mevsimler hazan ben yine s/ana ç/ağlarım
Mehmet Aluç

__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...

Hiç yorum yok:

Yayınlarım

Bugünü Elinden Alına Adam Geleceği İçin Ne Yapabilir?

  Bugünü Elinden Alına Adam, Geleceği İçin Ne Yapabilir? Cevaplarınızı bekliyorum. Mehmet Aluç